fbpx

VIIMASE MINUTI TURUNDUSIDEED MUSTAKS REEDEKS!

💡  Must Reede on juba vähem kui nädala pärast! Kui oled planeerimisega natukene hätta jäänud, siis panime Sulle kokku viimase hetke Musta Reede turundusideed.

Kujunda kodulehele bänner

Üks kiiremaid viise oma kodulehte Musta Reede kampaania ajal nähtavaks teha on luua oma kodulehele bänner. Kui pakud soodustust, tasuta transporti, siis too see kindlasti ka bänneril välja.

💡  Kampaania raames soovitame kasutada musta värvi. See on eriti tõhus, kui sul on hele või värviline koduleht, sellisel juhul loob see terava kontrasti ja klient loob seose Musta Reede kampaaniaga. Samuti on punane müügiks hea värv, kuna tekitab inimestest “kiireloomulisuse” tunde.

Anna pakkumistest teada sotsiaalmeedias

Levita pakkumisi sotsiaalmeedias, võttes sellest maksimum! Kasuta kampaaniale omaseid hashtage: #blackfriday, #mustreede2021, #bfm.

💡  Loo oma pakkumiste ümber uudishimu ja alusta Musta Reede postitusi varakult, et tekitada põnevust oma eelseisvate postituste osas. Mida rohkem sa oma jälgijatega suhtled, seda edukamad on postitused!

Saada stardiloenduse e-kiri

Ideaalne viis Musta Reede nädalal kliente ergutada ja luua valmisolek ostlemiseks.

💡  Kui Musta Reede nädalavahetuseni on veel paar päeva aega, on hea mõte kasutada pöördloendust, et tuletada klientidele meelde pakkumise lunastamiseks jäänud aega.

Paku eeliseid

Paku oma klientidele eeliseid nagu tasuta transport, tagastamine või boonuste saamine. Kui Sul on võimalik, siis lisa pakile üllatus, millest klient saab teada alles pakki avades – üllatus ei pea olema alati midagi suurt, piisab personaalsest sõnumist või üllatusest pidades silmas algavat jõulukuud.

💡 Tark taktika on ühendada Musta Reede pakkumised oma lojaalsusprogrammiga ja anda kliendile sellel päeval tehtud ostude eest näiteks 2x rohkem punkte. Nii on sul võimalus suurendada oma lojaalsusprogrammi liikmete ja Musta Reede ostude arvu.

Anneta heategevusse

Kui ettevõtte kontseptsioon ei ühti Musta Reede ostu kampaaniaga või Sa ei soovi sellest sellisel viisil osa võtta, siis allahindluse asemel on võimalik suunata inimesi oste tegema läbi heategevusse panustamise.

💡  Julge eristuda ja julgusta oma kliente Mustal Reedel ostma Sinu tooteid, panustades näiteks igalt ostult x% heategevuslikku organisatsiooni, mis ühtib Sinu ettevõtte kultuuri ja väärtustega.

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga